Stichting
Grip op cijfers. Meer tijd voor je missie.
Dit komt je misschien bekend voor
Als stichting wil je vooral bezig zijn met je maatschappelijke doel. Niet met stapels administratie, subsidies en rapportages. Vital regelt het: helder, betrouwbaar en zonder stress.
Subsidieaanvragen die telkens nieuwe rapportages vragen.
Donateurs en bestuurders die inzicht willen in de financiën.
Bonnetjes, facturen en btw die zich opstapelen.
Rapporten die je niet begrijpt of te laat komen.
Fiscale regels en verplichtingen die voelen als een onbegaanbaar oerwoud.
"Voorheen kostte de administratie ons zoveel tijd. Nu kunnen we ons weer richten op waar het echt om draait: onze missie."
helder, betrouwbaar en zonder stress.
Wij zorgen dat je administratie klopt én dat alle rapportages voor subsidies en fondsen op orde zijn.
Heldere cijfers
Actueel inzicht voor bestuur en donateurs.
Slimme tools
Slimme tools besparen tijd, zonder dat jij controle verliest.
Extra aandacht
Wij komen langs, stellen vragen en denken vooruit.
Voor wie meer wil dan winst.
Bij vital begrijpen we niet alleen de cijfers, maar ook de regels en rapportages die voor impact-ondernemers belangrijk zijn, van subsidies tot maatschappelijke verantwoording.
Meer tijd voor je missie.
Administratie & jaarrekening
Subsidie- en fondsen rapportages
Overzicht voor bestuur & donateurs
Slimme online tools
Zo gaan we samen verder
Een goed georganiseerde administratie geeft rust én ruimte om te groeien. In een kort gesprek van 15 minuten bekijken we samen hoe Vital overzicht en structuur kan brengen in jullie financiële processen.
Kies een moment dat jou past.
Plan eenvoudig een kort gesprek van 15 minuten via onze agenda.
Wij doen het voorwerk.
Met een korte vragenlijst kunnen wij alvast uitzoeken hoe we je het beste kunnen helpen.
Samen in gesprek.
We bespreken onze werkwijze en jullie situatie, zijn we een match?